Dębski, M. 2006. “Marka obszarów turystycznych jako element rozwoju turystyki w regionie.” Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów (74): 181–197.
Gaworecki, W.W. 2010. Turystyka. 6th ed. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Gołembski, G. ed. 2002. Kompendium wiedzy o turystyce. Warszawa-Poznań: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Hołderna-Mielcarek, B. 1998. “Regionalizacja produktu turystycznego. Część 1: koordynacja i kooperacja w kształtowaniu produktu; funkcje organizacji turystycznych.” Rynek Turystyczny (12): 10.
Konieczna-Domańska, A. 1994. Usługi pośrednictwa i organizacji w rozwoju rynku turystycznego, Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa. Warszawa: SGH.
Kożuch, B., and A. Kożuch. 2008. “Istota usług publicznych.” Współczesne Zarządzanie (1): 19–35.
Kurek, W. ed. 2007. Turystyka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Mazurkiewicz, L. 2005. “Produkt turystyczny w ujęciu marketingu terytorialnego.” In Konkurencyjność produktu turystycznego, edited by K. Pieńkoś. Warszawa: Wyższa Szkoła Ekonomiczna.
Medlik, S., and V.T.C. Middleton. 1973. “Product Formulation in Tourism.” Tourism and Marketing (13).
Middleton, V.T.C. 1996. Marketing w turystyce. Translated by M. Nalazek. Warszawa: Polska Agencja Promocji Turystyki.
Milewski, D. 2012. “Postulaty przewozowe jako cechy jakości przewozów turystycznych.” Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (258): 161–171.
Panasiuk, A. 2014. Rynek turystyczny. Studium strukturalne. Warszawa: Difin.
Panasiuk, A. 2016. “Asymetria informacji na rynku turystycznym.” Ekonomista (5): 752–765.
Pindelski, M. 2010. “Sprzedaż a marketing.” Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (135): 11–19.
Rogoziński, K. 2012. “Definicja usługi i to, co poniżej.” Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług (95): 11–24.
Smith, S.L.J. 1994. “The Tourism Product.” Annals of Tourism Research 21 (3): 582–595. doi: 10.1016/0160–7383(94)90121-X.
DOI: https://doi.org/10.1016/0160-7383(94)90121-X
Wiktor, J.W. 2005. Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wodejko, S. 1997. Ekonomiczne zagadnienia turystyki. Warszawa: Prywatna Wyższa Szkoła Handlowa.
Wojciechowska, J., and D. Florczak. 2005. “Oferta agroturystyczna łódzkich biur podróży — próba definicji pojęcia.” Problemy Turystyki (1/2): 97–107.
Zioło, Z., and T. Rachwał. eds. 2012. Innowacyjność usług turystycznych w układach przestrzennych, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica III.
Żemła, M. 2000. “Produkt turystyczny — ujęcie podmiotowe.” Problemy Turystyki (1/2): 25–34.