Data publikacji : 2015-01-09

Uwarunkowania eksportu polskich przedsiębiorców na rynek ukraiński

Anna Lewandowska



Elżbieta Inglot-Brzęk



Ruslan Harasym



Abstrakt

Celem artykułu jest diagnoza polsko-ukraińskich relacji gospodarczych w obszarze wymiany towarowej i handlu usługami, ze szczególnym uwzględnieniem eksportu towarów na rynek ukraiński. Badania obejmują analizę uwarunkowań prawnych oraz analizę danych statystycznych dotyczących współpracy handlowej między Polską i Ukrainą. W celu pogłębienia rozważań teoretycznych przeprowadzone zostały badania ilościowe wśród polskich przedsiębiorstw współpracujących z ukraińskimi partnerami lub działających na rynku ukraińskim. Prezentowane wyniki badań skupiają się przede wszystkim na ukazaniu problematyki eksportu towarów i usług polskich przedsiębiorców na rynek ukraiński.

Słowa kluczowe:

wymiana handlowa, eksport, przedsiębiorstwa, współpraca międzynarodowa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Lewandowska, A., Inglot-Brzęk, E., & Harasym, R. (2015). Uwarunkowania eksportu polskich przedsiębiorców na rynek ukraiński. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy, 12(3), 7–15. https://doi.org/10.56583/br.1031

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP