Data publikacji : 2013-08-26

Kreatywne klastry w Polsce

Beata Namyślak



Abstrakt

Artykuł poświęcony jest idei tworzenia kreatywnych klastrów. W pierwszej części artykułu przedstawiono koncepcję kreatywnych klastrów i z tym związane pojęcia. W drugiej części zaprezentowano polskie doświadczenia w tworzeniu kreatywnych klastrów, które jak dotychczas nie są zbyt duże (5 klastrów utworzonych i 13 inicjatyw).

Słowa kluczowe:

creative economy, forming of creative clusters, Poland



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Namyślak, B. (2013). Kreatywne klastry w Polsce. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy , 11(2), 25–31. https://doi.org/10.56583/br.1126

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP