Data publikacji : 2023-12-31

Polityka Unii Europejskiej w zakresie prawa konsumentów do reprezentacji

Abstrakt

Artykuł ma na celu analizę polityki konsumenckiej Unii Europejskiej w kontekście prawa konsumentów do reprezentacji. Rozważania koncentrują się w szczególności na analizie poszczególnych programów i strategii polityki konsumenckiej Unii Europejskiej w kontekście prawa konsumentów do reprezentacji. Rozwój prawa konsumentów do reprezentacji był tożsamy z umożliwieniem konsumentom udziału w tworzeniu i realizacji polityki konsumenckiej. Wiązał się ze wspieraniem finansowym, organizacyjnym i edukacyjnym zrzeszeń konsumenckich w Unii Europejskiej, na płaszczyźnie krajowej i międzynarodowej.

Słowa kluczowe:

polityka konsumencka, prawo do reprezentacji, Unia Europejska



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Malczyńska-Biały, M. (2023). Polityka Unii Europejskiej w zakresie prawa konsumentów do reprezentacji. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy , 19(2), 103–110. https://doi.org/10.56583/br.2214

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP