Foryś, I. 2014a. “Obiekt handlowy w przestrzeni miejskiej.” In Zarządzanie nieruchomościami handlowymi, edited by I. Foryś. Warszawa: Wydawnictwo Poltext.
Foryś, I. 2014b. “Otoczenie społeczno-gospodarcze polskiego handlu.” In Zarządzanie nieruchomościami handlowymi, edited by I. Foryś, 13–44. Warszawa: Wydawnictwo Poltext.
Gwizdak, W. 2006. “Oddziaływanie centrów handlowych na strukturę miast.” Zeszyty Naukowe. Architektura/Politechnika Śląska (44): 41–48.
Kaczmarek, T. 2011. “Handel detaliczny w rozwoju funkcjonalnym i przestrzennym miast w Polsce.” In Problemy rozwoju lokalnego i regionalnego na początku XXI wieku, edited by M. Wdowicka and L. Mierzejewska, 67–83. Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe.
Khoshbakht, B. 2015. Fragmented Ownership in Shopping Centres. The Influence of Fragmented Ownership on the Value of Retail Units. Amsterdam: Eindhoven University of Technology.
Kociuba, D. 2006. “Nowe przestrzenie handlowe Lublina.” In Nowe przestrzenie w miastach, ich organizacja i funkcje. XIX Konwersatorium Wiedzy o Mieście, edited by I. Jażdżewska, 231–244. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Lowry, J. 1997. “The Life Cycle of Shopping Centres.” Business Horizons (Jan-Feb): 77–86.
DOI: https://doi.org/10.1016/S0007-6813(97)90029-X
Namyślak, B. 2006. “Rozwój wielkopowierzchniowych obiektów handlowych we Wrocławiu.” In Nowe przestrzenie w miastach, ich organizacja i funkcje. XVIII Konwersatorium Wiedzy o Mieście, edited by I. Jażdżewska, 265–276. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Rochmińska, A. 2005. “Rozwój sieci handlowych z udziałem kapitału z agranicznego.” In Usługi rynkowe w dobie transformacji, edited by J. Dzieciuchowicz, 65–92. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Rochmińska, A. 2013. Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
DOI: https://doi.org/10.18778/7525-865-3
Rochmińska, A. 2015. “Centra handlowe — kreatorzy nowych przestrzeni miejskich.” In XXVIII Konwersatorium Wiedzy o Mieście, Współczesne czynniki i bariery rozwoju miast, edited by A. Wolaniuk, 229–245. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Rochmińska, A. 2016a. “Shopping Centres as the Subject of Polish Geographical Research.” Geographia Polonica 89 (4): 521–535.
DOI: https://doi.org/10.7163/GPol.0072
Rochmińska, A. 2016b. “Zachowania przestrzenne klientów centrów handlowych: przykład Łodzi.” Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica (23): 5–23.
DOI: https://doi.org/10.18778/1508-1117.23.01
Więcław, J. 2000. “Nowe centra handlowe w strukturze przestrzenno-funkcjonalnej Krakowa.” In Miasto postsocjalistyczne. Organizacja przestrzeni miejskiej i jej przemiany. XIII Konserwatorium Wiedzy o Mieście, edited by I. Jażdżewska, 175–177. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.