Data publikacji : 2016-07-15

Problemy wdrażania nowego produktu turystycznego - turystyka ornitologiczna

Grzegorz Gołoś



Abstrakt

Poniższy artykuł przedstawia problematykę wdrażania nowego ornitologicznego produktu turystycznego oraz wskazuje na istotne problemy w tym zakresie. W pracy wykorzystano wyniki przeprowadzonych badań ankietowych oraz obserwacje autora związane z kreacją szlaków ornitologicznych na terenie gmin Baranów, Markuszów, Puławy i Żyrzyn w województwie lubelskim. W artykule przedstawiona została droga od koncepcji merytorycznej, poprzez pozyskanie źródeł finansowania, aż po ofertowanie i sprzedaż gotowego produktu turystyki ornitologicznej. Postawiono tezę, iż o ile we wdrażaniu produktu problemem nie jest stworzenie metodyki i opracowanie kompleksowych założeń, o tyle większe wyzwanie stanowi finansowanie działań, a najistotniejsze bezpośrednie ofertowanie i sprzedaż gotowego ornitologicznego produktu turystycznego. Tezę tę potwierdzają przeprowadzone badania, które jednoznacznie wskazują na brak doświadczenia większości organizatorów turystyki w zakresie organizacji imprez turystyki ornitologicznej.

Słowa kluczowe:

produkt turystyczny, turystyka ornitologiczna, szlaki turystyczne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Gołoś, G. (2016). Problemy wdrażania nowego produktu turystycznego - turystyka ornitologiczna. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy, 14(2), 45–52. https://doi.org/10.56583/br.604

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP