Data publikacji : 2015-06-01

Kreowanie ofert turystycznych na bazie walorów antropogenicznych. Przykład Gospodarstwa Edukacyjno-Agroturystycznego „Mazowiecki Zaścianek”

Klaudia Nowicka



Dominika Studzińska



Piotr Urbaszek



Abstrakt

Głównym celem niniejszego artykułu jest ocena możliwości stworzenia atrakcyjnej oferty turystycznej dla obszarów, które nie posiadają bogatych walorów przyrodniczych. W tym celu autorzy przeprowadzili studium przypadku gospodarstwa agroturystycznego „Mazowiecki Zaścianek” zlokalizowanego w gminie Tłuszcz, położonej na wschód od Warszawy. Badania prowadzone w 2013 roku skupiały się nie tylko na samym produkcie turystycznym gospodarstwa oraz ocenie jego atrakcyjności, ale także na sposobach w jakich właściciele gospodarstwa stali się częścią niewielkiej społeczności wsi Grabów oraz zainicjowali jej rozwój.

Słowa kluczowe:

agroturystyka, turystyka wiejska, produkt turystyczny



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Nowicka, K., Studzińska, D., & Urbaszek, P. (2015). Kreowanie ofert turystycznych na bazie walorów antropogenicznych. Przykład Gospodarstwa Edukacyjno-Agroturystycznego „Mazowiecki Zaścianek”. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy, 13(1), 77–83. https://doi.org/10.56583/br.966

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP