Data publikacji : 2010-02-01

Planowanie przestrzenne jako instrument marketingu terytorialnego Agencji Nieruchomości Rolnych w województwie lubelskim

Waldemar Gorzym-Wilkowski



Abstrakt

Celem działalności Agencji Nieruchomości Rolnych jest między innymi zbywanie nieruchomości państwowych po jak najkorzystniejszej cenie. Osiągnięcie tego celu wymaga stosowania reguł marketingu terytorialnego, którego jednym z narzędzi jest planowanie przestrzenne. Lubelski oddział Agencji wykorzystuje planowanie przestrzenne do podnoszenia wartości rynkowej swoich zasobów. W jego dyspozycji pozostają jednak wciąż liczne działki, których wartość rynkowa mogłaby wzrosnąć po zmianie ich funkcji w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego. Właściwe wykorzystanie walorów tych działek wymagałoby stworzenia i wdrożenia uporządkowanej strategii marketingowej, uwzględniającej planowanie przestrzenne.

Słowa kluczowe:

territorial marketing, spatial planning, state property, Lubelskie Voivodship



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Gorzym-Wilkowski, W. (2010). Planowanie przestrzenne jako instrument marketingu terytorialnego Agencji Nieruchomości Rolnych w województwie lubelskim. Barometr Regionalny. Analizy I Prognozy, (4 (18), 59–63. https://doi.org/10.56583/br.1404

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP