Checchi and Company, and H.G. Clement. 1961. The Future of Tourism in the Pacific and Far East. Washington: U. S. Dept. of Commerce.
Grosse, T.G. 2013. “Inteligentna specjalizacja w Polsce. Czy potrafimy wykorzystać szansę?” Samorząd Terytorialny 23 (10): 5–15.
Hall, C.M. 1994. Tourism and Politics. Policy, Power, and Place. Chichester – New York: Wiley.
Inglot-Brzęk, E., and A. Lewandowska. 2017. “Investment Climate in the Spa Municipalities. Case Studies.” Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy 15 (3): 85–92.
Januszewska, M., and E. Nawrocka. 2015. “Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych jako czynnik rozwoju regionu turystycznego.” In Problemy rozwoju regionalnego i lokalnego, edited by M. Markowska, D. Głuszczuk and A. Sztando, 111–119. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego.
DOI: https://doi.org/10.15611/pn.2015.393.11
Kowerski, M. 2008. “Nastroje gospodarcze przedsiębiorców i konsumentów województwa lubelskiego. Tendencje, determinanty, prognozy.” Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy 2 (12): 47–55.
Kozak, M.W. 2009. Turystyka i polityka turystyczna a rozwój. Między starym a nowym paradygmatem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Meyer, B., and D. Milewski. eds. 2009. Strategie rozwoju turystyki w regionie. Turystyka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Mietule, I. 2011. “Evaluation of the Service Structure Available for Tourists in Small Towns of Latgale Region.” Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. Research papers (1): 182–186.
DOI: https://doi.org/10.17770/lner2011vol1.3.1814
Panasiuk, A. ed. 2007. Ekonomika turystyki, Turystyka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Pawlusiński, R. 2005. Samorząd lokalny a rozwój turystyki. Przykład gmin Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej. Kraków: Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Pawlusiński, R. 2007. “Gospodarcze aspekty turystyki.” In Turystyka, edited by W. Kurek, 339–405. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.