Data publikacji : 2018-12-30

Kierunki i determinanty rozwoju innowacji marketingowych w zrównoważonych przedsiębiorstwach

Bogumiła Smolorz



Abstrakt

In the 21st century, the need for a clean natural environment is necessary for the proper development of humanity on Earth. Therefore, conducting all kinds of economic processes related to satisfying the ever-increasing needs of present and future
generations should take place with respect for the natural environment. This mainly applies to the marketing activities of enterprises. Marketing drives the global economy and has an impact on the natural environment. Therefore, today’s enterprises, in
order to compete and stay on the global market, should implement eco-innovations regarding marketing instruments, ie: products, prices, distribution and promotion-mix.

Słowa kluczowe:

ekoinnowacje, zrównoważony rozwój, marketing



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf.

Zasady cytowania

Smolorz, B. (2018). Kierunki i determinanty rozwoju innowacji marketingowych w zrównoważonych przedsiębiorstwach. Fides, Ratio Et Patria. Studia Toruńskie, (9), 181–199. https://doi.org/10.56583/frp.1557

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP