Amstrong G., Kotlet Ph., Marketing, Warszawa 2015.
Barcik R., Zarządzanie wiedzą podstawą innowacyjności przedsiębiorstwa, w: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce rynkowej, red. H. Howaniec, W. Waszkielewicz, Bielsko-Biała 2008.
Baruk J., Powszechność wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach funkcjonujących w państwach członkowskich UE, „Problemy Jakości” 2017, nr 1.
DOI: https://doi.org/10.15199/48.2017.1.1
Gadomska-Lila K., Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, w: Zarządzanie przedsiębiorstwem-aspekty finansowe, informacyjno-komunikacyjne i operacyjne, red. H, Howaniec, W. Waszkielewicz, Bielsko-Biała 2008.
Jakubczyk A., Jakubiec M., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a zarządzanie jakością na przykładzie firmy produkcyjnej, „Problemy Jakości” 2018, nr 5.
DOI: https://doi.org/10.15199/48.2018.5.1
Janasz W., Determinanty kształtowania innowacyjności organizacji, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne problemy usług” 2012, nr 88 Gospodarka elektroniczna: wyzwania rozwojowe. T. 2, s. 741.
Keck-Wilk M., Wilk I. Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego, „Ekonomiczne Problemy Usług” 2010, nr 55, s.298-307.
Krot K., Lewicka D., Zaufanie w organizacji innowacyjnej, Warszawa 2016.
Łobaziewicz M., Uwarunkowania podejmowania decyzji w inteligentnym przedsiębiorstwie, „Przegląd Organizacji” 2017, nr 11.
DOI: https://doi.org/10.33141/po.2017.11.03
MelloR.B., Coulton G.,ChcikAn., Chick A.,Bifulco A.,Mellor N., Fisher A., Przedsiębiorczość, Warszawa 2011.
Oslo Manual:Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, 3rd edition, OECD nad Eurostat, 2005.
Romanowska M., Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, w: Systemy informacji strategicznej. Wywiad gospodarczy a konkurencyjność przedsiębiorstwa, red. R. Borowiecki, M. Romanowska, Warszawa 2001.
Sopińska A., Dziurski P., Strategie współpracy w otwartych innowacjach w Polsce, „Organizacja i Kierowanie” 2018, nr 2.
Smolorz B., Współpraca organizacji drogą do innowacyjnego i zrównoważonego rozwoju kraju, (w:) Kościół katolicki wobec totalitaryzmu komunistycznego, „Fides Ratio et Patria. Studia Toruńskie” 2017, nr 7.
Smolorz B., Doskonalenie instrumentów ekomarketingu-mix w przedsiębiorstwach w warunkach zrównoważonego rozwoju, w: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji, red. H. Howaniec, W. Waszkielewicz, Bielsko-Biała 2010.
Stawiarska E., Promocja działalności edukacyjnej, badawczej i usługowej realizowana przez uczelnie techniczne, w: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji, red. H. Howaniec, W. Waszkielewicz, Bielsko-Biała 2010.
Szymański G., Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce, Łódź 2013.
Szymoniuk B., Komunikacja marketingowa, instrumenty i metody, Warszawa 2006.
Wasiluk A., Zaufanie a współpraca przedsiębiorstw w perspektywie tworzenia powiązań sieciowych, „Przegląd Organizacji” 2018, nr 3.
DOI: https://doi.org/10.33141/po.2018.03.05
Wiszniewski P., Nie utonąć w morzu śmieci, „Ekoprofit” 2006, nr 2.
Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. PWN, Warszawa 2005.
Zastępowski M., Glabiszewski W., Liczmańska-Kopcewicz K.,Makrootoczenie polskich MŚP w kontekście ich innowacyjności, „Organizacja i Kierowanie” 2018, nr 2.
Źródła internetowe
https://sustainabledevelopment.un.org/post2015/transformingourworld [dostęp: 20.09.2018].
https://biznes.newseria.pl/news/unilever-wprowadzil,p1108587048[dostęp: 20.09.2018].
https://www.unilever.pl/news/aktualnosci/2017/zrownowazony-rozwoj-sie-oplaca.html[dostęp: 20.09.2018].
Milionowe dotacje na wdrożenie innowacji. Pieniądze dla firm od PARP. https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/milionowe-dotacje-na-wdrozenia-innowacji,93,0,2410077.html [dostęp:17.12.2018]
Dofinansowanie dla firm z programu bonów na innowacje. https://www.rp.pl/Firma/304139995-Dofinansowanie-dla-firm-z-programu-bonow-na-innowacje.html [dostęp:18.12.2018].