Data publikacji : 2022-12-30

Zintegrowana pedagogika pisania w klasie EFL

Abstrakt

Poniższy artykuł omawia kwestie związane z materiałem szkolnym postrzeganym jako  jako praca domowa przez wielu nauczycieli języka angielskiego jako języka obcego (EFL) ze względu na jego czasochłonność: pisanie w drugim języku. W pierwszej części przedstawiono niektóre problemy, z którymi często borykają się uczniowie języka angielskiego podczas zajęć z języka angielskiego. Tu pojawiają się odniesienia do konkretnych kultur, ale problemy te można również rozpatrywać uniwersalnie. Kolejna sekcja opisuje dwa specyficzne podejścia do pisania, które nauczyciele mogą przyjąć w czasie prowadzenia zajęć i oceniać ich skuteczność. Trzecia i ostatnia część szczegółowo opisuje, w jaki sposób nauczyciele mogą zapożyczać aspekty pierwszych dwóch podejść, aby stworzyć zintegrowane podejście, mające na celu pomoc uczniom w przezwyciężeniu problemów, jakie napotykają podczas komponowania tekstów w obcym języku (L2). W tym miejscu zawarte są zarysy proceduralne, aby nauczyciele mogli przenieść tę zintegrowaną pedagogikę pisania do swoich klas EFL.

Słowa kluczowe:

nauka pisania, pisanie w obcym języku, proces nauczania pisania, nauczanie EFL/ELT



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Jednaszewski, P. (2022). Zintegrowana pedagogika pisania w klasie EFL. Fides, Ratio Et Patria. Studia Toruńskie, (17), 273–289. https://doi.org/10.56583/frp.2261

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP