Duchowski A., Eye Tracking Methodology. Theory and Practice, Springer 2007.
Kiełb M., Kobieta w reklamie, w: G.A. Ziętala, L. Pavlovska (red.), Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego: Komunikacja w sferze biznesu i dialog kultur, Rzeszów 2011.
Manhartsberger M., Zellhofer N., Eye tracking in usability research: What users really see,w: Empowering Software Quality: How Can Usability Engineering Reach These Goals? Usability Symposium 2005,s. 141-152, https://www.usability.at/download/EyetrackinginUsability.pdf [dostęp: 11.09.2018].
Nielsen J., Pernice K., Eyetracking Web Usability, New Riders 2009.
Osińska V., Wizualizacja Informacji. Studium informatologiczne, Toruń 2018.
Szalach A., The study of infographics readability and usability using eyetracking technology, w: The Power of Reading Proceedings of the XXVI Bobcatsss Symposium, Riga 2018.
Szalach A., Osińska V., Koncepcja wykorzystania eyetrackingu w korelacji nauczania informatyki oraz przedmiotów przyrodniczych, w: A.B. Kwiatkowska, M.M. Sysło (red.), Informatyka w edukacji – wokół nowej podstawy, Toruń 2017.
Wąsikowska B., Eye tracking w badaniach marketingowych, w: A. Szewczyk (red.), Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia Informatica, Szczecin 2015, nr 36. Akademia Analytics, https://analytics.google.com/analytics/academy/ [dostęp: 11.09.2018].
DOI: https://doi.org/10.18276/si.2015.36-13
Golczyk P., Neuromarketing, czyli różnica między prawdą a kłamstwem, „Golczyk.com”, http://golczyk.com/neuromarketing-czyli-roznica-miedzy-prawda-a-klamstwem/ [dostęp: 11.09.2018].
Grabiec P., Android i iOS rządzą. Duopol na rynku mobilnym jeszcze nigdy nie był tak wyraźny, „SpidersWeb.pl” 2018, 22 lutego, https://www.spidersweb.pl/2018/02/android-ios-udzialy-rynkowe.html [dostęp: 11.09.2018].
Jach K., Eyetracking. Historia. Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej. http://ergonomia.ioz.pwr.wroc.pl/hci--eye_tracking-historia.php [dostęp: 11.09.2018].
„Official Eye Tracking Blog”, https://blog.tobii.com/ [dostęp: 11.09.2018].
Rojna W., Eyetracking.pl – Historia, „Eyetracking.pl”, http://eyetracking.pl/pl/20/Historia [dostęp: 11.09.2018].
Rudnicki T., Eye-control Empowers People with Disabilities, „Abilities.com – The resource for the disability community”, https://www.abilities.com/community/assistive_eye-control.html [dostęp 11.09.2018].
SOCIALPRESS, Jak zmienią się wydatki na reklamę w 2018 roku? Jak zmienią się wydatki na reklamę w 2018 roku?, „Socialpress.pl” 2017, 5 grudnia, https://socialpress.pl/2017/12/jak-zmienia-sie-wydatki-na-reklame-w-2018-roku [dostęp: 11.09.2018].
Tobii.com – Tobii is the world leader in eye tracking, https://tobii.com [dostęp: 11.09.2018].
Wills B., Eye Tracking to Boost Conversion Rate of your Ecommerce Site, „SearchEngineJournal.com” 2013, 11 September, https://www.searchenginejournal.com/eye-tracking-boostconversion-rate-ecommerce-site/67597/ [dostęp: 11.09.2018].