Data publikacji : 2008-12-31

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta jako podmiot polityki ochrony konsumenta we współczesnej Polsce

Mira Malczyńska-Biały



Abstrakt

Artykuł dotyczy pozycji i roli Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w kreowaniu polityki ochrony konsumenta we współczesnej Polsce. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest ukazany na tle innych podmiotów ochrony konsumenta poprzez scharakteryzowanie jego genezy, struktury organizacyjnej, podstawy prawnej oraz głównych zadań w zakresie polityki konsumenckiej. W kolejnej części publikacji przeanalizowane zostaną wybrane aspekty rządowej Strategii polityki konsumenckiej na lata 2007-2009, która określa obecne oraz przyszłe zadania „Urzędu”.

Słowa kluczowe:

Federacja Konsumentów, konsument, ochrona konsumenta, polityka konsumencka, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Urząd Antymonopolowy, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Malczyńska-Biały, M. (2008). Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta jako podmiot polityki ochrony konsumenta we współczesnej Polsce. Facta Simonidis, 1(1), 163–173. https://doi.org/10.56583/fs.329

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
Uczelnia
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
O platformie:
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP