Arslan S., Demirel V., Kuru İ. (2016): A Public Transport Fare Collection System with Smart Phone Based NFC Interface. „International Journal of Electronics and Electrical Engineering”, t. 4, nr 3, s. 258–262.
DOI: https://doi.org/10.18178/ijeee.4.3.258-262
Bąkowski W. (2017): Czy ceny biletów powinny rosnąć? „Komunikacja Publiczna”, nr 1, s. 11–13.
Boussauw K., Vanoutrive T. (2017): Transport policy in Belgium: Translating sustainability discourses into unsustainable outcomes. „Transport Policy”, t. 53, s. 11–19.
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tranpol.2016.08.009
Cats O., Susilo Y.O., Reimal T. (2017): The Prospects of Fare-Free Public Transport: Evidence from Tallinn. „Transportation”, t. 44, nr 5, s. 1083–1104.
DOI: https://doi.org/10.1007/s11116-016-9695-5
De Witte A., Macharis C., Mairesse O. (2008): How Persuasive Is ‚Free’ Public Transport? A Survey among Commuters in the Brussels Capital Region. „Transport Policy”, t. 15, nr 4, s. 216–224.
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tranpol.2008.05.004
Fearnley N. (2013): Free Fares Policies: Impact on Public Transport Mode Share and Other Transport Policy Goals. „International Journal of Transportation”, t. 1, nr 1, s. 75–90.
DOI: https://doi.org/10.14257/ijt.2013.1.1.05
Korzeniak G., Gorczyca K. (2014): Policentryczność rozwoju systemu osadniczego z udziałem miast małych i średnich w kontekście procesów metropolizacji. [w:] G. Korzeniak (red.): Małe i średnie miasta w policentrycznym rozwoju Polski, Kraków, Instytut Rozwoju Miast.
Nosal K. (2015): Wpływ wybranych instrumentów zarządzania mobilnością na podział zadań przewozowych. Politechnika Krakowska, Wydział Inżynierii Lądowej, Kraków, praca doktorska.
Nosal K. (2016): Zasady tworzenia planów mobilności dla obiektów i obszarów generujących duże potoki ruchu. „Transport Miejski i Regionalny”, nr 2, s. 3–11.
Smętkowski M., Gorzelak G., Jałowiecki B. (2009): Obszary metropolitalne w Polsce: problemy rozwojowe i delimitacja. Raporty i Analizy EUROREG, t. 1, Warszawa.
Tomanek R. (2014): Rola zintegrowanych inwestycji terytorialnych w równoważeniu transportu na obszarach metropolitalnych na przykładzie Aglomeracji Górnośląskiej. „Logistyka”, nr 2, s. 354–360.
Tomanek R. (2017): Sustainable Mobility in Smart Metropolis. [w:] A. Brdulak i H. Brdulak (red.): Happy City — How to Plan and Create the Best Livable Area for the People, New York, NY, Springer Berlin Heidelberg.
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-49899-7_1