##plugins.themes.libcom.datePublished## : 2023-12-29

BUDOWANIE SYSTEMU WARTOŚCI U DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I UCZNIÓW EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Katarzyna Stefanowicz-Zawiszewska

https://orcid.org/0000-0002-9914-9790

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.56583/frp.2635

Sažetak

Podstawą każdej kultury są wartości, które wytyczają drogę ludzkich dążeń, nakłaniają do określonego postępowania, wywołują emocje. Pierwszym miejscem, w którym dziecko poznaje wartości jest dom rodzinny. Kolejne instytucje, które mają duży wpływ na proces przyjmowania i uwewnętrzniania wartości to przedszkole i szkoła. Dziecko muszą one wyposażyć w silny system wartości oraz usprawnić je do realizowania we własnym życiu. Warunkiem podejmowanych w nich działań  jest stworzenie odpowiednich warunków do edukacji wartości.




Detalji

##submission.citations##

##plugins.themes.libcom.statistics##

##plugins.themes.libcom.about_authors##
##libcom.publisher##
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
##libcom.university##
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
##libcom.about##
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP