##plugins.themes.libcom.datePublished## : 2024-12-31

Działalność prokulturalna w ramach CSR w Polsce

Natalia Rudnicka-Basek



##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.56583/frp.2968

Sažetak

Celem artykułu jest przedstawienie działań prokulturalnych zrealizowanych przez podmioty biznesu. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) staje się coraz bardziej popularną formą wsparcia podmiotów kultury przez przedsiębiorstwa. Znaczenie sztuki w analizie perspektyw rozwoju biznesu, pozwala spojrzeć na przedsiębiorstwa nie tylko jako na podmioty wytwarzające konkretne dobro – towar czy usługę, ale również jako na jednostki biznesowe działające w określonej przestrzeni społeczno-kulturalnej, które mają wpływ na kulturalny rozwój swojej okolicy. W artykule zastosowano metodę badawczą w formie studium przypadków.




Detalji

##submission.citations##

##plugins.themes.libcom.statistics##

##plugins.themes.libcom.about_authors##
##libcom.publisher##
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
##libcom.university##
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
##libcom.about##
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP