##plugins.themes.libcom.datePublished## : 2021-06-30

Efekty kształcenia w edukacji dziennikarskie: opinie przedstawicieli świata mediów, środowiska naukowego oraz samych zainteresowanych

Abstrakt

Biorąc pod uwagę szybko rozwijający charakter rozwoju dziennikarstwa w erze cyfrowej, wdrożenie reformy szkolnictwa od poziomu podstawowego oraz mandat Komisji ds. Szkolnictwa Wyższego (CHEd) do przyjęcia ram edukacji opartej na wynikach (OBE) w celu zapewnienia modelu, w którym studenci zdobywają umiejętności na
poziomie branżowym, filipińskie programy dziennikarskiego kształcenia są pod presją stworzenia elastycznego programu nauczania, który będzie zgodny z OBE i zaspokoi
potrzeby branży. Przyjęcie w metodologii piramidy kompetencji dziennikarskich Clarka (2013) i przewodnika po wywiadach Tannera i innych. (2013), a także „Atrybuty absolwenta dziennikarstwa sieciowego”, przeprowadzono pogłębione wywiady z praktykami dziennikarstwa z różnych platform cyfrowych i rynków medialnych oraz nauczycielami dziennikarstwa w głównych miejskich centrach informacyjnych. Wyniki wywiadów poddano analizie tematycznej i krytycznej.




Detaily

##submission.citations##

##plugins.themes.libcom.statistics##

##plugins.themes.libcom.about_authors##
##libcom.publisher##
Wydawnictwo Akademii Zamojskiej
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel.: +48 84/638 34 44;
tel. kom. +48/ 790 331 087
fax: +48 84/ 638 35 00
##libcom.university##
Akademia Zamojska
ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
tel. 84 638 34 44
fax 84 638 35 00
e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
##libcom.about##
Copyright 2021 by
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP