Alheit P., Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się, „Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja”, 3 (55) (2011) s. 7-21.
s. Bach M.A. CSFN, Milczący towarzysz, w: Biografie rodzinne i uczenie się, red. E. Dubas, A. Wąsiński, A. Słowik, seria: Biografia i badanie biografii, t. 8, Łódź 2021, s. 137-148.
Czerniawska O., Szkice z andragogiki i gerontologii, Łódź 2007.
Czerniawska O., Nowe drogi w andragogice i gerontologii, Łódź 2011.
Dubas E., Warsztaty przyszłości w naukach o wychowaniu, Kraków 1997.
Dubas E., Życie zdeterminowane historią. Uczenie się z biografii Innego. Na przykładzie relacji Renee Villancher „Moje skradzione życie”, w: Uczenie się z biografii Innych, red. E. Dubas, W. Świtalski, seria: Biografia i badanie biografii, t. 2, Łódź 2011, s. 77-92.
Dubas E., Edukacja w andragogicznych badanaich biograficznych – biografia edukacyjna, w: Badania biografii – źródła, metody, konteksty, red. R. Skrzyniarz, E. Krzewska, W. Zgłobicka-Gierut, Lublin 2014, s. 17-31.
Dubas E., Uczenie się z własnej biografii jako egzemplifikacja biograficznego uczenia się, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, 4 (2017) nr 1, s. 63-87, DOI: 10.18778/2450-4491.04.05.
DOI: https://doi.org/10.18778/2450-4491.04.05
Dubas E., Wokół biografii rodzinnej i jej badania. Refleksje wprowadzające, w: Biografie rodzinne i uczenie się, red. E. Dubas, A. Wąsiński, A. Słowik, seria: Biografia i badanie biografii, t. 8, Łódź 2021, s. 15-25.
Dubas E., Griese H. M., Dzięgielewska M., red. Uniwersalia w międzypokoleniowym porównaniu, Łódź 2008.
Kuryś-Szyncel K., Biograficzne uczenie się w perspektywie rodzinnej – systemowe transmisje, w: Rodzinne (re)konstrukcje i transmisje w perspektywie biograficznej, red. K. Kuryś-Szyncel, Poznań 2017, s. 55-67.
Kwak A., Rodzina w dobie przemian Małżeństwo i kohabitacja, Warszawa 2005.
Lalak D., Życie jako biografia Podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej, Warszawa 2010.
Le Bon G., Psychologia tłumu, przeł. B. Kaprocki, Warszawa 2010.
Matyjas B., Pedagogika rodziny. Aktualna problematyka i nowe obszary badawcze, „Studia z Teorii Wychowania”, 11 (2020), nr 2(31), s. 81-98, DOI: 10.5604/01.3001.0014.3650.
DOI: https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.3650
Międzypokoleniowe uczenie się, red. M. Muszyński, Łódź 2014.
Nittel D., Report: Biographieforschung, Bonn 1991.
Radlińska H., Oświata dorosłych Zagadnienia, dzieje, formy, pracownicy, organizacja, Warszawa 1947.
Świętochowski W., System rodzinny wobec przewlekłej choroby somatycznej, Łódź 2010.
Wawer P., Tożsamość i uczenie się biograficzne w wikiświecie, w: Biografie edukacyjne Wybrane konteksty, red. E. Dubas, J. Stelmaszczyk, seria: Biografia i badanie biografii, t. 3, Łódź 2014.
DOI: https://doi.org/10.18778/7969-353-5.04