Amsterdam A.G., Clinical Legal Education - A 21st Century Perspective, „Journal of Legal Education”, 34 (1984) nr 4, s. 612-618.
Archana K., Practicability of Clinical Legal Education in India - An Overview, „Journal of Education and Practice”, 4 (2013) nr 26, s. 157-162.
Bojarski Ł., Cele działania uniwersyteckich poradni prawnych, w: Studencka Poradnia Prawna. Idea, organizacja, metodologia, red. D. Łomowski, Warszawa 2005.
Cahn E.S., Clinical Legal Education from a Systems Perspective, „Celveland State Law Review”, 29 (1980) nr 3, s. 451-498.
Hinc-Wirkus M., Mistrz − Kazimierz Twardowski w oczach swoich uczniów, „Kultura i Wychowanie”, 1/13 (2018) s. 19-29, DOI: 10.25312/2083-2923.13/2018_19-29.
Jazukiewicz I., Personalistyczne i społeczne aspekty nauczycielstwa Natalii Tułasiewicz – w poszukiwaniu inspiracji dla współczesności, „Biografistyka Pedagogiczna”, 7 (2022) nr 1, s. 311-335, DOI: 10.36578/BP.2022.07.10.
Klich A., Nowoczesne rozwiązania technologiczne w pracy uniwersyteckich poradni prawnych, w: Prawo Nowych Technologii. Księga z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej i Studenckiego Koła Naukowego – Blok Prawa Komputerowego, red. J. Gołaczyński, Warszawa 2022.
Okoń W., Wizerunki sławnych pedagogów polskich, Warszawa 1993.
Roczne sprawozdanie z działalności uniwersyteckich poradni prawnych w roku akademickim 2021/2022, https://www.fupp.org.pl/kliniki-prawa/publikacje/raporty, dostęp: 5.02.2024.
Sieroń D., Dwie ścieżki akademickiej kariery – wspólny horyzont uniwersyteckich wartości. Praktyki epistolograficzne Czesława Miłosza i Jana Błońskiego, „Biografistyka Pedagogiczna”, 7 (2022) nr 1, s. 197–212, DOI: 10.36578/BP.2022.07.16.
Szewczyk M., Idea uniwersyteckich poradni prawnych, „Klinika” 1 (1999) s. 13-30.
Szmyd K., Kazimierz Twardowski (1866–1938). Współtwórca pedagogiki naukowej i akademickiej w Uniwersytecie Lwowskim, „Biuletyn Historii Wychowania”, 17/18 (2003) s. 62-71, DOI: 10.14746/bhw.2003.17.18.7.
Szulakiewicz W., Istota i zakres dydaktyki ogólnej w Szkole Kazimierza Twardowskiego (Kazimierz Twardowski – Kazimierz Sośnicki – Bogdan Nawroczyński), w: Inspiracje dla współczesnej edukacji w dydaktyce Drugiej Rzeczypospolitej, red. D. Drynda, Katowice 2000.
Traczykowski D., Kazimierz Twardowski jako patriota, filozof, nauczyciel, „Zeszyty Naukowe Uczelnianej Rady Doktorantów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego”, 3 (2014) nr 2, s. 11-19..
Zoll F., Namysłowska-Gabrysiak B., Metodologia klinicznego nauczania prawa, w: Studencka Poradnia Prawna. Idea, organizacja, metodologia, red. D. Łomowski, Warszawa 2005.