Autor dokonuje analizy krytycznej wydanej w Polsce książki Konrada Rejmana Etyka radykalna jako emancypacja. O wojnie i pokoju z perspektywy pedagogicznej. Podejmuje tu trzy zagadnienia dyskutując z poglądami autora książki, a mianowicie: 1) Edukacja jako czynnik socjalizacji w kulturze wojny, 2) przyczyny konfliktów zbrojnych i 3) możliwości zmiany paradygmatu wojny na kulturę pokoju.
Zasady cytowania
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
"Biografistyka Pedagogiczna" uzyskała dofinansowanie na lata 2022-2024 ze środków Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój Czasopism Naukowych”.
Okres realizacji: 2023-2024 rok.
Wartość dofinansowania 65 992,00 PLN
Numer umowy: RCN/SP/0434/2021/1